Δημοσιεύθηκε στην Top 10

Καραντίνα Time

Όλοι γι’ αυτό συζητάμε αυτόν τον καιρό. Όλοι τα ίδια ζούμε. Μα ο καθένας έχει διαφορετικό τρόπο να το αντιμετωπίζει. Θα σας πω λοιπόν τα δικά μου top 10 για το τι έμαθα από την καραντίνα (μέχρι στιγμής, στην αρχή είμαστε ακόμα)!

Top 10 Καραντίνας λοιπόν και ως συνήθως η αρίθμηση είναι με τυχαία σειρά:


1. Συνειδητοποίησα πόσο καλά τα πάω με την οικογένειά μου. Δεν περίμενα να περνάμε τόσο όμορφα όλοι μαζί κλεισμένοι μέσα 24 ώρες το 24ωρο και να γελάμε με κάθε πιθανή ευκαιρία.

2. Αν και τον τελευταίο καιρό είχα αλλάξει λιγάκι τις συνήθειές μου, είδα πως τόσα χρόνια προετοιμαζόμουν για μια καραντίνα τελικά. Δεν μου αρκεί ο χρόνος για όλα όσα θέλω να δω/κάνω. 😛

3. Δεν είμαι δημιουργικός άνθρωπος. Είμαι η γυναίκα – μουργέλα!!! Τέλος. Το πήρα απόφαση. Ούτε μια καραντίνα δεν με κάνει να θέλω να κάνω πράγματα. Θέλω να σαπίσω, να παίξω παιχνίδια, να δω ταινίες και σειρές και πού και πού να μαγειρέψω (αφού στο είπα, χρόνια προετοιμαζόμουν για μια πανδημία, τι περίμενες?).

4. Έχω διαλέξει υπέροχους, ψύχραιμους, νοήμονες ανθρώπους να έχω στη ζωή μου που ευτυχώς δεν μπαίνουν στην κατηγορία των ανθρώπων δίχως κριτική σκέψη.

5. Δεν χρειαζόταν η καραντίνα για να εκτιμήσω τίποτα απ’ όσα είχα/ έχω. Δεν είχα τίποτα δεδομένο ως τώρα κι ευτυχώς αγαπάω κάθε στιγμή ή ευκαιρία που μου δίνεται είτε για εμπειρίες, είτε για στιγμές με τους ανθρώπους μου.

6. Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσες αγκαλιές έδινα κι έπαιρνα μέχρι να σταματήσει να μου “επιτρέπεται”. Και δεν έχω κάτι καλύτερο από μια αγκαλιά ρε γαμώτο. Άντε να έρθει η μέρα που θα μπορώ και πάλι.

7. Περνώ και μόνη μου καλά! Αυτό κι αν δεν περίμενα. Καλέ τα σπάω τελικά σαν άνθρωπος! Τι λύσσαγα τόσο καιρό και τα έβαζα μαζί μου δεν ξέρω. Για κάποιο λόγο, με όσα συμβαίνουν χρειάστηκε να σκεφτώ και να πράξω για ‘μένα, μετά από πολύ καιρό! Και γι’ ακόμη μια φορά μου απέδειξα πως είμαι μπροστά… (https://www.youtube.com/watch?v=0hGs4K7lD0Q)

8. Αν δεν πεθάνω από κορωνοϊό, θα πεθάνω από το φαγητό, να το ξέρετε! Τι φάση με την κλεισούρα και το φαγητό; Γιατί έτσι; Θα μου πεις, κουνήσου! Η απάντησή μου είναι απλή: “Σε προκαλώ να με κουνήσεις”!

9. Έχω διαλέξει εδώ και χρόνια να μην βλέπω τηλεόραση κι έχω γλιτώσει πολύ πανικό και στεναχώρια με αυτόν τον τρόπο. Μα πού και πού, αν κι ακόμα στη χώρα μας δεν το έχουμε ζήσει τόσο έντονα όσο αλλού, στεναχωριέμαι και μου φαίνεται λες και ζούμε σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Ελπίζω μέσα από την καρδιά μου να είσαστε εσείς και οι οικογένειές σας καλά.

10. Και για να τ’ ολοκληρώσω με κάτι θετικό: πολλοί είναι γύρω μου που τώρα που έχουν χρόνο θυμηθήκαν τη δημιουργικότητά τους.
Ένα είναι σίγουρο: από την καραντίνα θα βγούμε τετράπαχοι καλλιτέχνες (μέχρι κι εγώ, η γυναίκα-μουργέλα έγραψα κάτι)!

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Καραντίνα Time

  1. Μια χαρά τα βλέπω όλα Κανελλία! Και πολύ εποικοδομητικά. Στο μόνο που έχω ένσταση είναι το ….φαγητό! Για έχε το νου σου και πάρε ….περιοριστικά μέτρα.
    Την καλησπέρα μου πάντα με χαμόγελο. Να είστε όλοι καλά.

Σχολιάστε